Zapada proaspata!

TabereCuSuflet0100In weekend a nins la munte, asa ca ne-am bucurat din plin de zapada proaspata:)

Sambata am plecat pentru un nou Weekend Activ la Schi! Tinta noastra era Sinaia, insa socoteala de acasa nu se potriveste intotdeauna cu cea din targ:( Pe drum am aflat ca, din pacate,  vantul batea cu putere iar telecabina nu functiona, asa ca ne-am indreptat catre Predeal. Nici nu am iesit bine din Busteni ca a inceput sa ninga, iar cand am ajuns pe partie, spre bucuria noastra am gasit un strat de zapada proaspata:) Nu am stat mult pe ganduri si ne-am echipat rapid, pentru a profita cat mai mult de acest cadou neaspteptat!

Am luat toate partiile la rand, mai intai Cocosul, apoi Clabucet, iar la sfarit Partia Neagra, care ni s-a parut cea mai buna dintre toate. In total am facut nu mai putin de 13 coborari, un adevarat record pentru o zi de Weekend Activ! Am avut si un antrenament cronometrat, ale carui rezultate se gasesc pe pagina competitiei.

Una peste alta a fost o zi neasteptat de frumoasa:) Daca nu credeti, iata cateva poze:

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Zapada proaspata!

Leave a comment