Cu Bicicletele la Zimbri

TabereCuSuflet0124 Cum vremea se anunta excelenta, dupa Iesirea la Schi de sambata ne-am luat bicicletele si am deschis sezonul turelor velo cu o plimbare pe 2 Roti la Zimbraria Bucsani!

Prima iesire cu bicicletele din acest an ne-a prins la Bucsani, la Zimbraria Neagra! De dimineata termometrul arata doar 9 grade, apoi soarele a inceput sa incalzeasca din ce in ce mai tare, iar dupa pranz temperatura a trecut de 20 de grade!  Ne-am dus mai intai sa vedem zimbrii, pe care i-am prins la masa, apoi am plecat in tura de bicicleta. Nu am facut tura clasica deoarece in padurea se simteau inca urmele iernii. Am ramas pe forestier si am avut parte de o surpriza foarte placuta: am descoperit un traseu minunat, de 28 km lungime, cu mici urcari si coborari prin padurea ce se pregatea sa infloreasca, pe care l-am facut ca vantul in doua ore si putin, cu tot cu pauze!

Iata pozele de pe traseu:

Foto: Tabere cu Suflet

4 thoughts on “Cu Bicicletele la Zimbri

Leave a comment