Weekend Activ la Predeal

TabereCuSuflet0332In ultima zi de Weekend Activ a batut vantul, asa ca am schiat la Predeal!

Desi a fost excesiv de cald la Predeal, temperatura inscrisa pe afisajul de la telescaun trecand, la pranz, de 10 grade, zapada a tinut neasteptat de bine! In prima parte a zilei a fost chiar gheata pe toate partiile, iar pe Varianta, unde este mai umbra, s-a putu schia in conditii excelente toata ziua!

Prima coborare am facut-o pe partia Cocosul, apoi am coborat pe Clabucet si pe Clabucet Varianta unde ne-am antrenat si apoi am tinut si concursul.

La pranz am facut o scurta pauza si am mancat pe terasa de la telescauniar dupa-amiaza a sosit momentul pentru Distractie:) Ne-am bucurat de ultimele coborari, am am schiat pe Partia Neagra, am sarit si am intrat in Padurea Spiridusilor!

Iata ultimele poze din acest Weekend Activla schi:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Weekend Activ la Predeal

Leave a comment