La schi pe Karp!

TabereCuSuflet0268La Sinaia zapada masoara metri, asa ca nu am stat mult pe ganduri, ne-am luat schiurile si am urcat la Cota 2000:) Am facut mai multe manse de slalom de dimineata, am avut chiar si un antrenament cronometrat, iar dupa-amiaza am coborat pe Karp!

S-a adeverit inca o data ca ziua buna se cunoaste de dimineata, caci de cand am iesit din telecabina soarele ne-a intampinat cu multa veselie iar zapada stralucitoare ne-a indemnat la schi!
Dupa cateva miscari de incalzire, ne-am urcat pe schiuri si am facut o prima coborare in Valea Dorului. Aici l-am gasit pe Cristi care montase un slalom de antrenament pe toata lungimea partiei si, cu acordul lui, ne-am antrenat si noi cot la cot cu copiii de la clubul sau! Am parcurs nu mai putin de 10 manse, iar la final a avut si un antrenament cronometra, ale carui rezultate le puteti gasi pe pagina competitiei.

Dupa pauza de pranz ne-am distrat schiind peretii abrupti din Firul Vaii, iar la finalul zilei am coborat pana la Cota 1400  pe Karp. In Caldare si pe Fata mare s-a schiat excelent, apoi am coborat cu grija Fata mica si ne-am strecurat printre braduti pana la Schuss. La intersectia cu Drumul de Iarna ne-am scos schiurile caci nu mai era zapada, iar de aici pana la cabina am mai mers 15 min cu schiurile in spate.

Una peste alta a fost o noua zi superba, pe care o vom repeta sambata aceasta, pe 13 aprilie, cand vom incheia sezonul de schi pe partie! Mai multe detalii

Iata pozele:

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “La schi pe Karp!

Leave a comment