Soare si Zapada!

TabereCuSuflet0105Astazi a fost multa veselie in Valea Dorului, caci ingredientele magice – Soarele si Zapada – au fost din abundenta! Am profitat si am schiat din plin, pana la inchiderea cablurilor:)

De dimineata ne-a intampinat un vanticel rece la Cota 2000! Apoi soarele a inceput straluceasca din ce in ce mai tare in urcusul sau catre zenit, insa nu a reusit sa inmoaie zapada! Din mixul acesta de temperaturi antagonice a iesit o zapada cum nu se poate mai placuta, ca untul, de care am profitat si ne-am bucurat din plin:)

Am schiat in Valea Dorului unde am coborat pe toate variantele! Caci vorba unui copil, aici “partia este cat muntele” 🙂 Am avut si un antrenament cronometrat, ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Soare si Zapada!

Leave a comment