In slalom…

TabereCuSuflet0803Weekendul acesta am urcat din nou la Cota 2000, unde am avut parte de o zi minunata, plina de soare si zapada:) Am profitat si de dimineata am facut mai multe manse de slalom, apoi am schiat pana la inchiderea cablurilor!

Drumul pana la Sinaia l-am facut cu microbuzul Tabere cu Suflet, apoi am urcat cu cabina sus, la Cota 2000. Aici am facut jonctiunea cu restul copiilor plecati de dimineata, cu parintii.
Dupa cateva miscari de incalzire, ne-am urcat pe schiuri si am facut o prima coborare in Valea Dorului. Am montat apoi un slalom de antrenament in care copiii au facut doua manse, apoi a avut loc concursul, ale carui rezultate le puteti gasi pe pagina competitiei.

Dupa pauza de pranz am mai avut o mansa de antrenament, apoi ne-am distrat schiind peretii abrupti din Firul Vaii. Din pacate pe Karp sau Drumul de Vara zapada s-a topit in partea de jos, insa in Valea Dorului s-a schiat excelent si putem spune ca am avut parte de o noua zi de vis! Daca nu credeti, iata un film si cateva poze:)

Foto: Mircea Baciu, Tabere cu Suflet

One thought on “In slalom…

Leave a comment