La Schi pe Pelisor

TabereCuSuflet0038Poate ca in unele locuri a venit Primavara, insa la munte zapada se masoara in metri! Caci sezonul acesta am fost binecuvantati cu o Iarna minunata:)
Am profitat si, la inceput de Martie, am urcat la Cota 2000. Nu am stat pe partii, ci am luat toate vaile si fetele la rand, iar cel mai mult ne-a placut pe Pelisor!

De dimineata au fost ceva grade sub zero, iar la Cota 2000 vantul era destul de nervos. Zapada era aderenta, insa tare ca betonul, asa ca am preferat zonele cu zapada neatinsa, pentru a evita urmele intarite din ziua precedenta. La pranz deja zapada a inceput sa se inmoaie la suprafata, ceea ce a facut ca schiul sa fie mult mai placut, aproape ca in firn (FIRN <germ. Firn. Zăpadă granulară compactă, formată în regiunile muntoase și cele polare ca rezultat al compactizării straturilor)

Am schiat mai intai pe Firul Papagalului, apoi pe fata dintre Papagal si Tarle, printre Braduti, pe sub telescaun, pe sub stalpul Karpului, pe Calugar, pe Pelisor si pe Genune! Ca de obicei, Nirvana am atins-o pe ultimele doua!

Iata pozele daca nu credeti:

Foto: Demi Tipa, Tabere cu Suflet

Leave a comment