Weekend Activ pe Partii Insorite

TabereCuSuflet0045Duminica am fost din nou la schi, la Predeal:) Am schiat mai bine de 6 ore, pana la inchiderea cablurilor, si am avut parte de mult soare si multa zapada, pe partii si in afara lor!

Desi era zi de weekend, partiile au fost lipsite de aglomeratie! Ba chiar de-a dreptul pustii am putea spune, avand in vedere ca la ora 13:00 eram singuri pe intreaga partie Clabucet! Se pare ca, incet, incet, se simt efectele cresterii preturilor de anul acesta de la Predeal:(

Am luat partea buna a lucrurilor si ne-am bucurat de partii si de zapada:) In prima parte a zilei am exersat, apoi ne-am oprit pentru o scurta pauza de pranz. Dupa-amiaza am intrat in padure, unde, spre bucuria noastra, am gasit zapada proaspata! Se pare ca in ultimele zile a nins ceva la Predeal:) Am traversat Padurea Spiridusilor, ba chiar am explorat si Padurea fermecata si am descoperit un nou traseu, plin de frumusete dar nu lipsit de dificultate!

La finalul zilei am avut un mic concurs ce conteaza pentru Cupa Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard.

Iata pozele de la acest Weekend Activ:

Foto: Tabere cu Suflet

 

 

5 thoughts on “Weekend Activ pe Partii Insorite

Leave a comment