O zi de Vis!

Ski la SinaiaDupa ce toata saptamana a nins, la munte stratul de zapada se masoara in metri! Am profitat si am mers la Sinaia, unde am avut parte de un soare luminos si multe fete fericite:) Am luat la rand si am schiat toate vaile, iar la final am inchis ziua cu o coborare pe Valea cu Genune!

Colegi de escapada la acest Weekend Activ au fost Demi, Dan si Stefan. Am avut parte de un pic de vant la inceput, apoi de putina ceata si mult soare. Cum era orecare risc de avalansa, am ales variantele sigure, evitand fetele care puteau pleca. Am schiat fara oprire pe Karp, pe Fir, pe fetele dintre Tarle si Papagal, pe Zade si Calugar, iar cand am obosit, am mers in Valea Dorului unde am continuat sa schiem pe fetele din dreapta partiei! Ziua s-a incheiat cu o coborare memorabila pe Valea cu Genune!

Iata un film si cateva poze din aceasta zi de vis:

Foto: Demi Tipa, Tabere cu Suflet 

2 thoughts on “O zi de Vis!

Leave a comment