Micii Campioni – Concursul si Premierea

taberecusuflet0165Dupa cinci zile de exersat printre fanioane, astazi a avut loc marele concurs:) Micii Campioni au infruntat vremea mai putin prietenoasa si s-au intrecut in doua slalomuri, pe partia Clabucet!

Ploaia de dimineata s-a transformat mai tarziu intr-o lapovita. Nu ne-am speriat insa si am urcat pe partie, unde ne-am intalnit cu copiii veniti la Iesirea la Schi de Ziua Unirii! Zapada a fost destul de grea, insa am schiat cu grija iar copiii s-au distrat pe cinste! Maria, o fetita pe care am cunocut-o astazi, ne-a marturisit la final ca i-a placut tare mult si ca doar cu noi vrea sa mai schieze:)

Concursul a avut loc dupa-amiaza, pe partia Clabucet. Furnicutele si Fluturasii s-au intrecut intr-un slalom cu 15 porti, pe portiunea cea mai abrupta a partiei. Au avut loc doua manse, transmise live, pe pagina de social media.   Ursuletii au avut concurs mai jos, la baza partiei.

Seara a avut loc festivitatea de premiere, transmisa de asemenea live 🙂 In spiritul Tabere cu Suflet, toti copiii participanti au primit diplome si premii! Caci cu totii au fost niste Mici Campioni!

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Micii Campioni – Concursul si Premierea

Leave a comment