Tabara din Alpi – Harakiri

davIn Tabara din Alpi sunt mai multe anotimpuri: in vale a venit Vara, caci termometrul a urcat pana la 30 de grade, in timp ce pe ghetar este inca Iarna, cu temperaturi negative!
Ne-am bucurat din plin de aceasta situatie neobisnuita, iar astazi am coborat Harakiri – cea mai grea partie negra din Austria:)

Dupa inviorarea de dimineata, ne-am urcat in microbuz si am plecat catre Zillertal 3000, caci aici le-a placut copiilor cel mai mult. Mai intai am facut un antrenament in porti, apoi am luat telescaunul spre faimoasa partie Harakiri, considerata cea mai grea partie neagra din Austria! Cu un pic de emotii am reusit sa o coboram:) Ne-a fost de folos tehnica invatata in ultimele zile, astfel ca la finalul zilei am ajuns sa o coboram din nou doar ca acces pentru putea ajunge in alta parte:) In total astazi am schiat 31 km si am coborat 4000 m diferenta de nivel.

Dupa-amiaza am mers la Freizeit Arena, unde am avut un concurs catarat! Ziua s-a incheiat cu o seara de povestit si de cateva partide de Mafia.